Siemens-Schuckert D.IV

     
Název:
Name:
Siemens-Schuckert D.IV Siemens-Schuckert D.IV
Originální název:
Original Name:
Siemens-Schuckert D.IV
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1918-DD.MM.191R Siemens Schuckertwerke GmbH, Berlin-Siemensstadt /
DD.MM.1918-DD.MM.191R Siemens-Schuckertwerke GmbH, Nürnberg /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1918-DD.07.1919
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
123
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1918 jaro
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
540 kg 1190 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
735 kg 1620 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,350 m 27ft 4,74in
Délka:
Length:
5,700 m 18ft 8,4in
Výška:
Height:
2,800 m 9ft 2,23in
Plocha křídla:
Wing Area:
15,12 m2 162.75 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Siemens-Halske Sh.III o výkonu 118 kW/160 k
čtyřlistá dřevěná vrtule
Siemens-Halske Sh.III, power 158 hp
four-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
190 km/h v 0 m 118.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6.4 min do 3000 m 6.4 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m 26247 ft
Dolet:
Range:
380 km 236.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný 7,92mm kulomet LMG 08/15 2x fixed 7.92 mm LMG 08/15 machine gun
Uživatelské státy:
User States:

(Flieger Abteilung 431, Grenzschutz Ost)

(Flieger Abteilung 431, Grenzschutz Ost)
Poznámka:
Note:
Vytrvalost: 2 h Endurance: 2 hr
Zdroje:
Sources:
Grosz, P. M. SSW D.III-D.IV, Windsock Datafile No.29. Albatros Publications, Berkhamsted 1991. ISBN 0-948414-33-2.
Gray, Peter L. The Siemens Schuckert D III & IV, Profile No.86. Profile Publications, Leatherhead 1965.
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
Lamberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
Zahálka, Jan; Tesař, P. A. Siemens Schuckert Werke SSW D.III/IV, Historie a plastikové modelářství 1993/10
Zahálka, Jan; Tesař, P. A. Siemens Schuckert Werke SSW D.III/IV, Historie a plastikové modelářství 1993/11
URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#403551 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Siemens-Schuckert D.IV
Zdroj : http://www.theaerodrome.com/ , wikipedie
Siemens-Schuckert D.IV -


Siemens-Schuckert D.IV - Ernst Udet na frontě před svým Siemens-Schuckert D.IV

Ernst Udet na frontě před svým Siemens-Schuckert D.IV
URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#203491 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Siemens-Schuckert D.IV - SSW D.IV 7553/17. Jde o první vyrobený stroj tohoto typu, jenž byl přestavěn z prototypu D.IIe totožného sériového čísla. Byl přidělen k Jasta 12, kde dostal modrobílý nátěr na trup, plátěné části a vzpěry potaženy lozengovým plátnem.

SSW D.IV 7553/17. Jde o první vyrobený stroj tohoto typu, jenž byl přestavěn z prototypu D.IIe totožného sériového čísla. Byl přidělen k Jasta 12, kde dostal modrobílý nátěr na trup, plátěné části a vzpěry potaženy lozengovým plátnem.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#398025 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Siemens-Schuckert D.IV - Letoun, na němž létal velitel Jasta 22 Lt. A. Lenz. Na tomto stroji sestřelil 29. 9. 1918 britskou stíhačku S.E.5a ve výšce 6000 m ještě během stoupavé zatáčky. Letoun zůstal, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu.

Letoun, na němž létal velitel Jasta 22 Lt. A. Lenz. Na tomto stroji sestřelil 29. 9. 1918 britskou stíhačku S.E.5a ve výšce 6000 m ještě během stoupavé zatáčky. Letoun zůstal, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#398030 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Siemens-Schuckert D.IV - Tovární zalétávač Lt. Bruno Rodschinka přelétával letouny vyexpedované z mateřského závodu k jednotkám. Zobrazený stroj přelétával 5. 11. 1918 k Jasta 14. Stroj je, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu a ještě nebyl opatřen výsostnými znaky.

Tovární zalétávač Lt. Bruno Rodschinka přelétával letouny vyexpedované z mateřského závodu k jednotkám. Zobrazený stroj přelétával 5. 11. 1918 k Jasta 14. Stroj je, kromě bílé směrovky, v barvě materiálu a ještě nebyl opatřen výsostnými znaky.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Siemens-Schuckert-D-IV-t114170#398036 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more