Název: Name: | Curtiss BF2C-1 Goshawk | Curtiss BF2C-1 Goshawk |
Originální název: Original Name: | Curtiss BF2C-1 Goshawk | |
Kategorie: Category: | stíhací-bombardovací letoun | fighter-bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1934-DD.11.1934 Curtiss-Wright Corp., Buffalo, New York | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1934-DD.11.1934 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 XF11C-3 (9269) 27 BF2C-1 (9586/9612) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.05.1933 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan | CTOBAR - conventional take-off but arested recovery |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1510 kg | 3329 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2066 kg | 4555 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2307 kg | 5086 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9.6 m | 31ft 6in |
Délka: Length: | 7.01 m | 23ft |
Výška: Height: | 3.3 m | 10ft 10in |
Plocha křídla: Wing Area: | 24.34 m2 | 262 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Wright R-1820-04 o výkonu 522 kW dvoulistá stavitelná vrtule Curtiss | Wright R-1820-04, power 700 hp two-blade Curtiss variable-pitch propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 416 l 189 l přídavná nádrž | 110 US gal 50 gal drop tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 362.1 km/h v 2438 m | 225 mph in 8000 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 252.7 km/h v ? m | 157 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 9.9 m/s | 1950 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 2.6 min do 1524 m | 2.6 min to 5000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8230 m | 27000 ft |
Dolet: Range: | 1282.6 km | 797 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1696.2 km | 1054 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x 7,62mm kulomet Browning 1x 227 kg bomba nebo 4x 51kg bomba | 2x .30 Browning machine gun 1x 500 lb bomb or 4x 112 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Bowers, P. M. Curtiss Aircraft 1907-1947, Putnam Aeronautical Books, London 1979. ISBN 0-370-10029-8. Swanborough, F. G., Bowers, P. M. US Navy Aircraft Since 1912. Putnam Aeronautical Books, London 1990. ISBN 0-85177-838-0. Bowers, P. M. Curtiss Navy Hawks, Aircraft in Profile No.116. Profile Publications, Leatherhead 1965. Bowers, Peter. Curtiss Nawy Hawks in Action, In Action No.1156. Squadron/Signal Publications, Carrollton 1995. ISBN 0-89747-342-6. Matt, Paul R. United States Navy and Marine Corps Fighters 1918-1962. Harleyford Publications, Los Angeles 1962. http://www.aerofiles.com/_curt.html http://www.airwar.ru/enc/fww1/bfc2.html http://www.aviastar.org/air/usa/curtiss_bf2c.php |
Period | - |
Producer | Curtiss |
Type | Curtiss BF2C-1 Goshawk |
Camouflage | Standardní vojenská |
Kov, stříbrná / Metalic, silver Šedá světlá / Light Grey Žlutá / Yellow |
|
Country | |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | 9586 |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1934 |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Novotou zářící první sériový BFC-1, snad ještě na továrním letišti. Pravděpodobně je již zbarven obvyklou kombinací stříbrné, světle šedé a žlutooranžové.
Period | - |
Producer | Curtiss |
Type | Curtiss BF2C-1 Goshawk |
Camouflage | Standardní vojenská |
Kov, stříbrná / Metalic, silver Šedá světlá / Light Grey Žlutá / Yellow |
|
Country | |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | 9586 |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1934 |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
"Boule" pod přídí, do které byl zatahován podvozek, byly ve skutečnosti boule dvě, oddělené tunelem se závěsy pro pumu.