Kočerigin DI-6Š

Kocherigin DI-6Sh
Кочеригин ДИ-6Ш
     
Název:
Name:
Kočerigin DI-6Š Kocherigin DI-6Sh
Originální název:
Original Name:
Кочеригин ДИ-6Ш
Kategorie:
Category:
bitevní letoun attack aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1935 Moskevský letecký závod č. 39 V. R. Menžinského, Moskva /
DD.11.1936-DD.10.1937 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
04.08.1935-19.11.1935 prototyp CKB-38
DD.11.1936-DD.10.1937 sériová výroba
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
61
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1434 kg 3161 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2155 kg 4751 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,940 / 7,430 m m 32ft 7,33in / 24ft 4,5in
Délka:
Length:
6,870 m 22ft 6,5in
Výška:
Height:
3,200 m 10ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2 270.82 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
85,652 kg/m2 17.54 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-25 (licenční výroba Wright R-1820-F3) vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o výkonu 525,9 kW (715 k).
Vrtule dvoulistá kovová s pevným úhlem náběhu, průměr 2 800 mm.
Shvetcov M-25 (licence-built Wright R-1820-F3) nine-cylinder air-cooled radial engine, rated at 705 hp for nominal power,
driving a two-blade metal fixed-pitch propeller of 9ft 2.25in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
358 km/h v 3000 m 222.5 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
310 km/h v ? m 192.6 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
17,5 min do 5000 m 17,5 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7200 m 23622 ft
Dolet:
Range:
750 km 466 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet PV-1 ráže 7,62 mm nad motorem, 750 nábojů pro každý a
4x pevný kulomet PV-1 ráže 7,62 mm pod křídly, každý s 500 náboji.
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v zadním střelišti se 750 náboji.
Pumový náklad: 4x 10 kg puma pod křídly a 4x 10 kg puma pod trupem.
Two fixed forward-firing 0.3 inch PV-1 machine-guns synchronized mounted in the fuselage, 750 rpg and
four fixed forward-firing 0.3 inch PV-1 machine-guns onder the wings, 500 rpg and
one flexible rearward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in rear cocpit, 750 rounds.
Bomb load: Up to 176 lb (eight 22 lg bombs).
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Lehký bitevník DI-6Š zasáhl do bojů u řeky Chalchyn, v Zimní válce s Finskem a v prvních měsících proti Německu, později (do konce roku 1942) sloužil k výcviku. This attack aeroplane probably was participated in the Battle of Khalkhin Gol against Japan in 1939, in the Winter War against Finland and in the early months of the war with Germany.
Zdroje:
Sources:
airspot.ru
http://www.airwar.ru/enc/aww2/di6sh.html
http://bcnh.narod.ru/di6/di6-1.htm
www.j-aircraft.com
www.airaces.ru
archiv autora

Kočerigin DI-6Š -


Kočerigin DI-6Š -


Kočerigin DI-6Š -


Kočerigin DI-6Š - křídelní kulomety PV-1

křídelní kulomety PV-1
Kočerigin DI-6Š -


URL : https://www.valka.cz/Kocerigin-DI-6S-t143302#462833 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more