Název: Name: | Kočerigin DI-6Š | Kocherigin DI-6Sh |
Originální název: Original Name: | Кочеригин ДИ-6Ш | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | attack aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1935-DD.MM.1935 Moskevský letecký závod č. 39 V. R. Menžinského, Moskva DD.11.1936-DD.10.1937 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | 04.08.1935-19.11.1935 prototyp CKB-38 DD.11.1936-DD.10.1937 sériová výroba | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 61 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1434 kg | 3161 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2155 kg | 4751 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,940 / 7,430 m m | 32ft 7,33in / 24ft 4,5in |
Délka: Length: | 6,870 m | 22ft 6,5in |
Výška: Height: | 3,200 m | 10ft 6in |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,16 m2 | 270.82 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 85,652 kg/m2 | 17.54 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Švecov M-25 (licenční výroba Wright R-1820-F3) vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o výkonu 525,9 kW (715 k). Vrtule dvoulistá kovová s pevným úhlem náběhu, průměr 2 800 mm. | Shvetcov M-25 (licence-built Wright R-1820-F3) nine-cylinder air-cooled radial engine, rated at 705 hp for nominal power, driving a two-blade metal fixed-pitch propeller of 9ft 2.25in diameter. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 358 km/h v 3000 m | 222.5 mph in 9843 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 310 km/h v ? m | 192.6 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 17,5 min do 5000 m | 17,5 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7200 m | 23622 ft |
Dolet: Range: | 750 km | 466 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet PV-1 ráže 7,62 mm nad motorem, 750 nábojů pro každý a 4x pevný kulomet PV-1 ráže 7,62 mm pod křídly, každý s 500 náboji. 1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v zadním střelišti se 750 náboji. Pumový náklad: 4x 10 kg puma pod křídly a 4x 10 kg puma pod trupem. | Two fixed forward-firing 0.3 inch PV-1 machine-guns synchronized mounted in the fuselage, 750 rpg and four fixed forward-firing 0.3 inch PV-1 machine-guns onder the wings, 500 rpg and one flexible rearward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in rear cocpit, 750 rounds. Bomb load: Up to 176 lb (eight 22 lg bombs). |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Lehký bitevník DI-6Š zasáhl do bojů u řeky Chalchyn, v Zimní válce s Finskem a v prvních měsících proti Německu, později (do konce roku 1942) sloužil k výcviku. | This attack aeroplane probably was participated in the Battle of Khalkhin Gol against Japan in 1939, in the Winter War against Finland and in the early months of the war with Germany. |
Zdroje: Sources: | airspot.ru http://www.airwar.ru/enc/aww2/di6sh.html http://bcnh.narod.ru/di6/di6-1.htm www.j-aircraft.com www.airaces.ru archiv autora |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
křídelní kulomety PV-1
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |