Nieuport IVG

     
Název:
Name:
Nieuport IVG Nieuport IVG
Originální název:
Original Name:
Nieuport IVG
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1911-DD.MM.191R Société Nieuport et Deplante, Suresnes /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost Dux, Moskva /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost vzduchoplavectví V. A. Lebeděv, Petrohrad /
DD.MM.1912-DD.MM.1916 Závod aeroplánů a hydroplánů A. A. Anatra, Oděsa /
DD.MM.1912-DD.MM.191R První ruská společnost vzduchoplavby S. S. Ščetinin a spol., Petrohrad /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Rusko-baltský vagonový závod, Riga /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1911-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
~300 Rusko
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
340 kg 750 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
525 kg 1157 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,40 m 27ft 6,7in
Délka:
Length:
10,93 m 35ft 10,31in
Výška:
Height:
2,60 m 8ft 6,36in
Plocha křídla:
Wing Area:
20,5 m2 220.66 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome o výkonu 37 kW, 51 kW nebo 74 kW
Kavalkin o výkonu 74 kW
Gnome, power 50, 70 or 100 hp or
Kavalkin, power 60 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
109 km/h v ? m 67.7 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
2000 m 6562 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
















Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Sanger, Ray. Nieuport Aircraft of World War One. The Crowood Press, Ramsbury 2002. ISBN 1-86126-447-X.
flyingmachines.ru
www.hydroretro.net
http://www.thosemagnificentmen.co.uk/machines/
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499135 Version : 0
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft20269.htm
.
Nieuport IVG - Nieuport IVG předvedený v květnu 1911 na 2. leteckém týdnu v Petrohradě. Francouzský letec Chevalier na tomto stroji vytvořil ruský rychlostní rekord 104,5 km/h.

Nieuport IVG předvedený v květnu 1911 na 2. leteckém týdnu v Petrohradě. Francouzský letec Chevalier na tomto stroji vytvořil ruský rychlostní rekord 104,5 km/h.
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499136 Version : 0
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft20269.htm
.
Nieuport IVG -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499137 Version : 0
http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft20269.htm
.
Nieuport IVG - Nieuport patřící 4. sibiřskému leteckému oddílu.

Nieuport patřící 4. sibiřskému leteckému oddílu.
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#499138 Version : 0
The museum of Linkoping, own photo
The aircraft in Svedsku introduced under the oznacenim M 1..
Nieuport IVG -


Nieuport IVG -


Nieuport IVG -


Nieuport IVG -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-IVG-t165388#543779 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more