Polikarpov S-2

Поликарпов С-2
     
Název:
Name:
Polikarpov S-2 Polikarpov S-2
Originální název:
Original Name:
Поликарпов С-2
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.MM.1941 Leningradský letecký závod č.23, Leningrad /
DD.MM.1942-DD.MM.194R Kozlovský letecký závod č. 494, Kozlovka /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
370 závod č. 23
300+ závod č. 494
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1 + 2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže wheels/ski
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
862 kg 1900 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1415 kg 3120 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,42 m 37ft 5,61in
Délka:
Length:
8,47 m 27ft 9,45in
Výška:
Height:
3,10 m 10ft 2,04in
Plocha křídla:
Wing Area:
33,60 m2 361.67 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-11d o vzletovém výkonu 92 kW/125 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Shvetsov M-11d, take-off power 123 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
120 km/h v 0 m 74.6 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
1500 m 4921 ft
Dolet:
Range:
300 km 186.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:



?



?
Poznámka:
Note:
- zdokonalená sanitní verze U-2 s novým odklopným hřbetem s větším prostorem pro nohy ležícího pacienta a výkonnějším motorem
- v závodě č. 494 na jejím základě vytvořili i salonní variantu, Po-2L, lišící se pouze sedadly
-
Zdroje:
Sources:
Velek, Martin. Polikarpov U-2/Po-2. MBI, Praha 2002. ISBN 80-86524-02-7.
Маслов, Михаил. Поликарпов У-2, Небесный тихоход. Цейхгауз, Москва 2011. ISBN 978-5-9771-0100-4.
Szewczyk, Witold. Samolot wielozadaniowy Po-2, TBiU Nr.74. Wydawnictwo Ministerstwa Obrony Narodowej, Warszawa 1981.
Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3.
URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-S-2-t189897#549929 Version : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft21475.htm
.
Polikarpov S-2 -


URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-S-2-t189897#549930 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/cww2/po2s.html
.
Polikarpov S-2 - S-2 s tzv. Bakšajevovými pouzdry na spodních křídlech, které každé umožňovalo nést jedny další nosítka.

S-2 s tzv. Bakšajevovými pouzdry na spodních křídlech, které každé umožňovalo nést jedny další nosítka.
URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-S-2-t189897#549931 Version : 0
Variant of the Po-2 for the transport of senior officers and other persons. Displayed machine used commander 1. čs. army corps in the USSR colonel. Louis Freedom..
Polikarpov S-2 - Stroj nese kamufláž sestávající ze světle modrého nátěru na spodních plochách zatímco horní a boční plochy kryjí nepravidelná pole tmavě zelené a zelenošedé.

Stroj nese kamufláž sestávající ze světle modrého nátěru na spodních plochách zatímco horní a boční plochy kryjí nepravidelná pole tmavě zelené a zelenošedé.
Published with authors permit

Polikarpov S-2 -


Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-S-2-t189897#471357 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more