Caproni Campini N.1

Caproni Campini CC.2
     
Název:
Name:
Caproni Campini N.1 Caproni Campini N.1
Originální název:
Original Name:
Caproni Campini N.1
Kategorie:
Category:
experimentální letoun experimental aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1940-DD.MM.1941 Aeroplani Caproni SA, Milano-Taliedo /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1940-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
27.08.1940 MM 487
11.04.1941 MM 488
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3640 kg 8025 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4409 kg 9720 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,630 m 47ft 11,98in
Délka:
Length:
12,100 m 39ft 8,37in
Výška:
Height:
4,700 m 15ft 5in
Plocha křídla:
Wing Area:
36,52 m2 393.1 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
117,4 kg/m2 24.05 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
motokompresorový motorjet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Issota Fraschini Asso L.121 RC.40 o výkonu 662 kW, pohánějící
motokompresorový motor prof. Campiniho, tah motoru 6,8 kN, s přídavným spalováním 7,4 kN
Issota Fraschini Asso L.121 RC.40, radial piston engine, power 888 hp, driving a
Campini three-stage ducted fan compressor system, thrust 1550 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
375 km/h v 3000 m 233 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
217 km/h v ? m 134.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
6 m/s 1181.1 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,0 min do 1000 m 9,0 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4000 m 13123 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
žádná none
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Zkoušky letounu trvaly 8 měsíců.
V přídi byl umístěn čtyřstupňový kompresor, za nímž byl pístový motor Isotta Fraschini L. 121/R.C. 40, na konci letounu bylo zařízení pro přídavné spalování a tryska s regulačním výstupním kuželem.
His design which he called the "Thermojet" consisted of a 900 hp Isotta Fraschini L.121/R.C.40 piston engine driving a compressor which used two ducted fans to compress the air and one fan to direct the flow of air, a ring of injectors introduced fuel and the air/fuel mix was burnt to give thrust.
Zdroje:
Sources:
L+K č.14/96, Letadla 1939 - 45
tanks45.tripod.com
avia.russian.ee
http://en.wikipedia.org/wiki/Campini_Caproni_CC.2
http://www.cofe.ru/avia/C/C-17.htm
http://www.airwar.ru/enc/xplane/cc2.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109625 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Zdroj: www.regiaaeronautica.it/aerei/ccaproni.htm.
Caproni Campini N.1 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109629 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Trojpohledový náčrtek
Caproni Campini N.1 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109632 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Schéma motokompresorového motoru Ing.Campiniho. Spalovací motor, který poháněl třístupňový kompresor se stavitelnými lopatkami byl Isotta Fraschini Asso L 121 RC-40 o výkonu 662 kW (900 koní), za kompresorem byla spalovací komora s věncem palivových trysek, kterými bylo vstřikováno palivo, pokud byl potřebný max.tah motoru. Na konci byl difuzér, škrcený jehlou. Tou se reguloval tah motoru.
Tento motor koupilo Japonsko a SSSR. Japonci na tomto principu vyvinuli a vyráběli svoůj motokompresorový motor, který použili k pohonu Ohky 22, což byla sebevražedná puma a SSSR je použil na letounu SU-5 (I-107).
Caproni Campini N.1 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109634 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Zdroj: www.finn.it
Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#109627 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Caproni Campini N.1, jediny dochovaný prototyp v v muzeu historie vojenského letectva ve Vigna di Valle (Bracciano) u jezera Bracciano (Museo storico dell'Aeronautica Militare di Vigna di Valle).
Druhý prototyp byl ztracen při testech v Anglii.
V muzeu vědy a technologie v Milánu je dochována pozemní testovací platforma.


Zdroj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Caproni_Campini_N.1
návštěva muzea ve Vigna di Valle
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
Caproni Campini N.1 - vlastní foto

vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#372197 Version : 0
The above-mentioned ground test platform
Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia, Milan
18.4.2014.
Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


Caproni Campini N.1 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Campini-N-1-t30296#510651 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more