Název: Name: | Airco D.H.6 | Airco D.H.6 |
Originální název: Original Name: | Airco D.H.6 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1917-DD.MM.191R Aircraft Manufacturing Co. Ltd., Hendon DD.MM.1917-DD.MM.191R Grahame-White Aviation Co Ltd., Hendon DD.MM.1917-DD.MM.191R Kingsbury Aviation Co. Ltd., Kingsbury DD.MM.1917-DD.MM.191R Harland & Wolff Ltd., Belfast DD.MM.1917-DD.MM.191R Morgan & Co., Leighton Buzzard DD.MM.1917-DD.MM.191R Savages Ltd., Stroud DD.MM.1917-DD.MM.191R Ransomes, Sims & Jefferies Ltd., Ipswich DD.MM.1917-DD.MM.191R The Gloucestershire Aircraft Co Ltd., Cheltenham DD.MM.1917-DD.07.1917 Canadian Aeroplanes Ltd., Toronto, Ontario, DD.MM.1921-DD.MM.1921 La Hispano Aircraft, Guadalajara | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1917-DD.MM.1921 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2362 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 662 kg | 1460 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 919 kg | 2027 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10.95 m | 35ft 11in |
Délka: Length: | 8.32 m | 27ft 3.5in |
Výška: Height: | 3.29 m | 10ft 9.5in |
Plocha křídla: Wing Area: | 40.53 1) m2 | 436.251) ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | R.A.F.1a o výkonu 67 kW nebo Curtiss OX-5 o výkonu 67 kW nebo Renault o výkonu 59,6 kW nebo Hispano-Suiza 8A o výkonu 104 kW dvou nebo čtyřlistá vrtule | R.A.F.1a, power 90 hp, or Curtiss OX-5, power 90 hp, or Renault, 80 hp, or Hispano-Suiza 8A, power 140 hp two- or four-blade propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 106.2 km/h v 1981 m | 66 mph in 6500 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 1.1 m/s | 225 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 29 min do 1981 m | 29 min to 6500 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | pro pobřežní hlídkování kolem 45 kg bomb | up to 100 lb of bombs for coastal patrol |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) D.H.6A - 38.37 m2 | 1) D.H.6A - 413 sq.ft. |
Zdroje: Sources: | Jackson, A.J. De Havilland aircraft since 1909, Naval Institute Press, Annapolis 1987. ISBN 0-87021-896-4. Bruce, J. M. De Havilland Aircraft of World War One. Arms and Armour Press, London 1991. ISBN 1-85409-069-0. www.theaerodrome.com http://en.wikipedia.org/wiki/Airco_DH.6[ |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |