Název: Name: | SIA.7B2 | SIA.7B2 |
Originální název: Original Name: | SIA.7B2 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1917-DD.MM.1918 Società Italiana Aviazione, Torino | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1917-DD.MM.1918 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 501 verze B.1 a 71 verze B.2 (podle jiných zdrojů 72 verze B.2) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1917 leto 1917 prototyp SIA.7B.1 konec roku 1917 prototyp SIA.7B.2 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 750 kg | 1653 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1100 kg | 2425 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 13,32 m | 43ft 8,4in |
Délka: Length: | 9,06 m | 29ft 8,68in |
Výška: Height: | 3,0 m | 9ft 10,11in |
Plocha křídla: Wing Area: | 40,00 m2 | 430.56 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | FIAT A.12 (191 kW / 260 k) (S.I.A. 7B.1) FIAT A.12bis (220 kW / 300 k) (S.I.A. 7B.2) | FIAT A.12 (191 kW / 260 HP) (S.I.A. 7B.1) FIAT A.12bis (220 kW / 300 HP) (S.I.A. 7B.2) |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 200 km/h v 0 m | 124.3 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 24 min do 5000 m | 24 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7000 m | 22966 ft |
Dolet: Range: | 550 km | 341.8 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x nesynchronizovaný pevný 6,5 mm kulomet FIAT-Revelli nad střední částí horního křídla 1x 6,5 mm pohyblivý kulomet FIAT-Revelli pozorovatele 60 kg pum | 2x 6,5 mm machine gun FIAT-Revelli 60 kg bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Verze 7B.2: Vytrvalost 3,5 hod. Odlišné údaje verze 7B.1: Rychlost ve výšce 2000m - 177 km/h Výstup do 2000 m - 8 min. Dostup 6750 m Dodávky verze B.2 byly zahájeny v květnu 1918. Z důvodu nepevnosti křídel byly letouny obou verzí v červenci 1918 předčasně vyřazeny. Typ sloužil u squadriglií (letek) č. 24., 31.,32., 35., 37., 38., 39., 40. a 114. | - |
Zdroje: Sources: | www.aerei-italiani.net www.theaerodrome.com Hornát, Jiří: Letadla 14-18: Società Italiana Aviazione SIA-7B, 1990 / 10 |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
www.theaerodrome.com