Mikojan-Gurevič I-307

Mikoyan-Gurevich I-307
Микоян-Гуревич И-307
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-307 Mikoyan-Gurevich I-307
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-307
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1947-DD.MM.1947 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1947-DD.MM.1947
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 konverze MiG-9
První vzlet:
Maiden Flight:
24.05.1947 I-307 BMW 003S
25.12.1947 I-307 RD-20F
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3471 kg 7652 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5040 kg 11111 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,00 m 32ft 9,69in
Délka:
Length:
9,75 m 31ft 11,86in
Výška:
Height:
3,23 m 10ft 7,17in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,20 m2 195.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
BMW 003S o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním nebo
Kolesov RD-20F o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním
BMW 003S, power 2315 lb with afterburner or
Kolesov RD-20F, power 2315 lb with afterburner
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1300 kg 2866 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
950 km/h v 3000 m 590.3 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
24 m/s 4724.4 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3,9 min do 5000 m 3,9 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
13000 m 42651 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1000 km 621.4 mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon NS-37 ráže 37 mm, 45 nábojů
2x kanon NS-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý
1x 37 mm NS-37 cannon, 45 rounds
2x 23 mm NS-23 cannon, 80 rounds each
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- prototyp verze MiG-9 s motory s přídavným spalováním (BMW 003S jsou upravené kořistní, RD-20F/RD-21 nově vyrobené)
- přednost dostal MiG-15
-
Zdroje:
Sources:
Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
Якубович, Николай. Реактивные первенцы СССР: МиГ-9, Як-15, Ла-150, Ту-12, Ил-22. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-77483-8.
Арсеньев, Е. Самолеты ОКБ им. А.И.Микояна, Авиация и Космонавтика 2003/01.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-307-t806#564660 Version : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20638.htm
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig9.html
.
Mikojan-Gurevič I-307 - I-307 byl později použit k testům deflektoru povýstřelových zplodin přezdívaného babočka, motýl. Od jeho použití  se upustilo, protože snižoval rychlost až o 100 km/h.

I-307 byl později použit k testům deflektoru povýstřelových zplodin přezdívaného "babočka", motýl. Od jeho použití se upustilo, protože snižoval rychlost až o 100 km/h.
Mikojan-Gurevič I-307 -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-307-t806#564663 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more