Czechoslovak adjustment engineand AI-25, used in lietadle the yak-40. Niekedy sa požíva aj názov Walter Titan. By adjusting the sa zaoberal business Motorlet, n. c. Prague-Jinonice.
The adjustment consisted in rekonštrukcii olejovej and palivovej inštalácie from dôvodu's režimov and air násobkov in moot lietadla (aerobatic maneuvers) like the freight engine, and the yak-40. The rozdiel from neskoršej version of AI-25TL mal high pressure air compressor iba osem degrees. Štart engineand has secured dynamospúšťač (from the prototype X-06 air generator Turboméca Saphir 5 cez štartér). His static ťah bol of 14.4 kN.
First of all skúšky engineand prebiehali in skúšobni company Motorlet Jinonice, ako aj na lietajúcej skúšobni the Il-28 vo VZLÚ. The engine was on lietajúcej skúšobni mounted on mieste pôvodného streliska, admission ústrojenstvo sa nachádzalo under trupom lietadla. Anyways skúšky prebiehali in rokoch 1967 and 1968. The engine was sensitive to the shape of the vstupných air kanálov.
Prvýkrát bol mounted to the first lietajúceho prototype L-39 the X-02 in the year 1968. Ochre prototypov (X-02, X-03, X-05, X-06, X-07) bol zastavaný aj into lietadiel nultej and Slovak series. With prestavbou lietadiel Slovak series in use of czechoslovakian air force, the sa began in 1974 and in 1975 I wasn't prevádzkovaný žiaden machine with motorom version of W.
Source: Kučera, Pavel: Aero L-39 Albatros, Edition of the Triad, Volume 4, Our Army, 1988
http://www.leteckemotory.cz/motory/ai-25tl/.
The adjustment consisted in rekonštrukcii olejovej and palivovej inštalácie from dôvodu's režimov and air násobkov in moot lietadla (aerobatic maneuvers) like the freight engine, and the yak-40. The rozdiel from neskoršej version of AI-25TL mal high pressure air compressor iba osem degrees. Štart engineand has secured dynamospúšťač (from the prototype X-06 air generator Turboméca Saphir 5 cez štartér). His static ťah bol of 14.4 kN.
First of all skúšky engineand prebiehali in skúšobni company Motorlet Jinonice, ako aj na lietajúcej skúšobni the Il-28 vo VZLÚ. The engine was on lietajúcej skúšobni mounted on mieste pôvodného streliska, admission ústrojenstvo sa nachádzalo under trupom lietadla. Anyways skúšky prebiehali in rokoch 1967 and 1968. The engine was sensitive to the shape of the vstupných air kanálov.
Prvýkrát bol mounted to the first lietajúceho prototype L-39 the X-02 in the year 1968. Ochre prototypov (X-02, X-03, X-05, X-06, X-07) bol zastavaný aj into lietadiel nultej and Slovak series. With prestavbou lietadiel Slovak series in use of czechoslovakian air force, the sa began in 1974 and in 1975 I wasn't prevádzkovaný žiaden machine with motorom version of W.
Source: Kučera, Pavel: Aero L-39 Albatros, Edition of the Triad, Volume 4, Our Army, 1988
http://www.leteckemotory.cz/motory/ai-25tl/.