Mikulin RD-3M-500 (Микулин РД-3М-500) bola modifikácia engineand RD-3M, vyrábaná in race no 500.
The engine has osemstupňový axiálny compressor and dvojstupňovú turbine and prstencovú spaľovaciu chamber. In núdzových situáciách was possible to bump the speed to a value of 4900 rpm, pričom occurred to zvýšeniu ťahu engineand about 10%.
The highest ťah engineand - 93,05 cn pri 4750 rev/min
Menovitý ťah engineand a - shares 74.93 kN
Dlhodobý ťah engineand - 59,75 cn
Hmotnosť engineand without inštalácií and predĺžovacích rúr - 3100 kg
Source:
Butowski, Piotr: Tupolev (Shuttle 88) Tu-16 (part III.), the Aviation and aerospace 1989 / 26.
The engine has osemstupňový axiálny compressor and dvojstupňovú turbine and prstencovú spaľovaciu chamber. In núdzových situáciách was possible to bump the speed to a value of 4900 rpm, pričom occurred to zvýšeniu ťahu engineand about 10%.
The highest ťah engineand - 93,05 cn pri 4750 rev/min
Menovitý ťah engineand a - shares 74.93 kN
Dlhodobý ťah engineand - 59,75 cn
Hmotnosť engineand without inštalácií and predĺžovacích rúr - 3100 kg
Source:
Butowski, Piotr: Tupolev (Shuttle 88) Tu-16 (part III.), the Aviation and aerospace 1989 / 26.