Engines Mikulin RD-3A (Микулин РД-3A), marked aj ako AM-3A boli inštalované in the first sériách bomber Tupolev Tu-16, Mjasiščev M-4 Bison and Tupolev Tu-104.
The engine has osemstupňový axiálny compressor and dvojstupňovú turbine and prstencovú spaľovaciu chamber.
Chinese kópia engineand mala označenie WP-8.
The highest ťah engineand - 85,21 cn pri 4650 rev/min (neskôr 4700 rev/min)
Menovitý ťah engineand - 68,56 cn
Dĺžka: 5,380 mm
Priemer: 1,400 mm
Dry hmotnosť: 3,200 kg
Source:
Butowski, Piotr: Tupolev (Shuttle 88) Tu-16 (part III.), the Aviation and aerospace 1989 / 26
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikulin_AM-3.
The engine has osemstupňový axiálny compressor and dvojstupňovú turbine and prstencovú spaľovaciu chamber.
Chinese kópia engineand mala označenie WP-8.
The highest ťah engineand - 85,21 cn pri 4650 rev/min (neskôr 4700 rev/min)
Menovitý ťah engineand - 68,56 cn
Dĺžka: 5,380 mm
Priemer: 1,400 mm
Dry hmotnosť: 3,200 kg
Source:
Butowski, Piotr: Tupolev (Shuttle 88) Tu-16 (part III.), the Aviation and aerospace 1989 / 26
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikulin_AM-3.