This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Výrobce: | Isotta-Fraschini |
Vyráběn: | 1936 |
Vyrobeno ks: | - |
Uspořádání válců: | řadový invertní dvanáctiválec s válci do V |
Chlazení: | vzduchem |
Vrtání válce: | 125 mm |
Zdvih: | 160 mm |
Stupeň komprese: | 6,4:1 |
Zdvihový objem: | 32,64 dm3 |
Příprava palivové směsi: | 4x karburátor Zenith |
Ventily: | rozvod OHV, dva sací a dva výfukové ventily na válec |
Palivo: | 87 oktanů |
Přeplňování: | jednostupňový jednorychlostní odstředivý kompresor |
Délka: | 1 776 mm |
Šířka: | 834 mm |
Výška: | 1 088 mm |
Hmotnost: | 600 kg |
Výkon: | 860 koní při 2 140 ot/min - při vzletu 900 koní při 2 400 ot/min - max. výkon v h= 0 m 500 koní při 1 900 ot/min - ekonomický výkon |
Poznámka: | Ambrosini S.A.I.207 a Ambrosini S.A.I. 403 |
Použité prameny:
www.oldengine.org
archiv autora