Název: Name: | R-149MA1 | R-149MA1 |
Originální název: Original Name: | Р-149МА1 | |
Kategorie: Category: | - | - |
Výrobce: Producer: | DD.MM.2012-DD.MM.RRRR OAO Koncern Sozvězdie, Voroněž, | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2012-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2012 ? | |
Osádka: Crew: | 6 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 13000 kg | 28660 lb |
Celková délka: Overall Length: | 7650 mm | 25 ft 1 ⅛ in |
Celková šířka: Overall Width: | 2900 mm | 9 ft 6 ⅛ in |
Celková výška: Overall Height: | 2630 mm | 8 ft 7 ½ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 475 mm | 1 ft 6 ¾ in |
Pancéřování: Armour: | ocel 3, 7 a 10 mm | steel ⅛, ¼ and ⅜ in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | KamAZ-7403 (přeplňovaný diesel) | KamAZ-7403 (supercharged diesel) |
Výkon: Power: | 191 kW při 2600 ot/min | 256.1 bhp at 2600 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 80 km/h | 50 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 20-40 km/h | 12-25 mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 600 km | 373 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | 200-500 km | 124-311 mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 30 ° | 67 % |
Boční náklon: Side Slope: | 25 ° | 56 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2 m | 79 in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,5 m | 20 in |
Brodivost: Fording Depth: | plave 9 km/h | floats 6 mph |
Výzbroj: Armament: | bez výzbroje | without weapons |
Vybavení: Equipment: | R-149MA1 je vybaveno: - 2x rádiostanice R-168-100UE-2 pro vytvoření 2 až 4 radiových kanálů VHF, - antény R-168BShDA s dosahem až 25 km, - anténa R-168SHDAM (stacionární), - radiostanice R-168-100KBE pro vytvoření rádiového kanálu HF, - anténa ASh-4 s dosahem 20-50 km, - anténní dipól (stacionární) s dosahem 350 km, - radiostanice R-168MRAE pro vysokovýkonný rádiový kanál VHF, - přenosné radiostanice R-168-0.1UME, - kabelovou přípojkou s kabelem 100 m (stacionární), - automatické určení polohy pomocí produktu "Azimut", který pracuje s přesností do 30 m, - soustava AVSKU-E pro komunikaci mezi jednotlivým štábně velitelskými pracovišti. Další výbava vozidla R-149MA1: - radiostanice R-168-5UNE-2 k utajené komunikaci do vzdálenosti 1,2 km, - 4x počítač TS Strong@Master 7020T, nebo tuzemský ES-1866, - šifrovací zařízení E-11C, E-11N a T-237E, - jehličkovou tiskárnou UD-M111D. | R-149MA1 is equipped with: - 2x radio stations R-168-100UE-2 to create 2 to 4 VHF radio channels, - R-168BShDA antennas with a range of up to 25 km, - antenna R-168SHDAM (stationary), - radio station R-168-100KBE for the creation of the HF radio channel, - ASh-4 antenna with a range of 20-50 km, - antenna dipole (stationary) with a range of 350 km, - R-168MRAE radio station for high-performance VHF radio channel, - R-168-0.1UME portable radios, - cable connection with 100 m cable (stationary), - automatic positioning using the "Azimuth" product, which operates with an accuracy of up to 33 yd, - AVSKU-E system for communication between individual staff command posts. Other equipment of the R-149MA1: - radio station R-168-5UNE-2 for covert communication up to a distance of 0,75 mi, - 4x computer TS Strong @ Master 7020T, or domestic ES-1866, - E-11C, E-11N and T-237E encryption devices, - UD-M111D dot matrix printer. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | R-149MA1 vznikl z obrněného kolového transportéru BTR-80 a patří do řady velitelských a štábních vozidel: R-149MA1, R-149MA3, R-149MG1 a R-149MG2. Podvozek BTR-80 určený k přestavbě na štábně velitelská vozidlo bývá někdy označen jako K1Š1 (К1Ш1). Automatizované pracoviště R-149MA1 zajišťuje: - sběr dat, jejich vyhodnocení a vydání rozkazů, - tvorbu elektronických map různých měřítek pro danou válečnou oblast, - tvorbu elektronických map zobrazující operačně-taktickou situaci, - přímý přenos dat mezi nadřízenými a podřízenými velitelskými stanovišti, - schopnost pracovat v tepelném rozmezí: -40° až +50°C | R-149MA1 originated from the armored wheeled transporter BTR-80 and belongs to a number of command and staff vehicles: R-149MA1, R-149MA3, R-149MG1 and R-149MG2. The BTR-80 chassis designed for conversion to a staff command vehicle is sometimes referred to as K1Sh1. The R-149MA1 automated workplace provides: - data collection, evaluation and issuance of orders, - creation of electronic maps of various scales for a given war zone, - creation of electronic maps showing the operational-tactical situation, - direct data transfer between superior and subordinate command posts, - ability to work in the temperature range: -40° to +122° F |
Zdroje: Sources: | centr.prom-rus.com bstudy.net www.arms-expo.ru https://www.vitalykuzmin.net/search#q=R-149MA1 |
Period | - |
Type | RUS - R-149MA1 (velitelsko štábní vozidlo) |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |